Harper’s Bazaar start business club

Harper's Bazaar lanceert een Business Club voor ambitieuze vrouwen

Harper’s Bazaar wil de dienstverlening naar de doelgroep uitbreiden met een businessclub. De club richt zich op ambitieuze vrouwen en heeft als doel om leden te stimuleren om het beste uit zichzelf te halen.

Met de lancering van de Harper’s Bazaar Business Club hoop het merk meer ambitieuze jonge vrouwen aan zichzelf te binden en deze groep door netwerk-events te helpen om hun carrière een boost te geven.

De Business Club moet een plek zijn waar like-minded vrouwen elkaar kunnen ontmoeten, van elkaar en van Harper’s Bazaar kunnen leren, vertelt Hoofdredacteur Miluska van ‘t Lam. “Met de Harper’s Bazaar Business Club willen we vrouwen de tools aanreiken die zij nodig hebben om de beste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd biedt deze club hun de kans om contacten te leggen met vrouwen die zij anders nooit zouden ontmoeten, maar die hun persoonlijke ontwikkeling en netwerk rechtstreeks ten goede komen.”

Vrouwelijk leiderschap is relevanter dan ooit

Lidmaatschap van de Harper’s Bazaar Business Club kost €120,- euro per jaar. Harper’s Bazaar richt zich op creatieve denkers, leiders en entrepreneurs die openstaan voor verandering. Onderwerpen als leiderschap, carrière(switches), rolmodellen, groei en zelfontwikkeling staan centraal tijdens digitale trainingen, bijeenkomsten, lezingen en netwerkborrels.

Het lidmaatschap bestaat uit:

  • Vijf exclusieve (digitale) bijeenkomsten per jaar, met inhoudelijke talks en een netwerkgelegenheid achteraf
  • Een maandelijkse nieuwsbrief
  • Toegang tot een besloten LinkedIn-groep om kennis en ideeën uit te wisselen en netwerken uit te breiden
  • Korting op e-learning en e-courses
  • Korting op events
  • Korting op een abonnement op Harper’s Bazaar