LINDA. lanceert nieuwe extensie: LINDA.loves
byVandaag ligt de eerste editie van LINDA.loves in de winkel. LINDA.loves is de nieuwe lifestylegids van LINDA. dat in de plaats komt van oude…
Vandaag ligt de eerste editie van LINDA.loves in de winkel. LINDA.loves is de nieuwe lifestylegids van LINDA. dat in de plaats komt van oude…
De Magazine Media Associatie (MMA) organiseert elk jaar in december de uitreiking van de Mercurs: dé vakprijzen voor de mediabranche. De prijzen worden uitgereikt…
ELLE bestaat 30 jaar. De glossy verscheen in Nederland voor het eerst in september 1989. Vandaag ligt het jubileumnummer in de winkels, voorzien van…
Uitgeverij Vipmedia lanceert een nieuw magazine over interieur en DIY-ideeën. Het magazine heet Happy Handmade Living en verschijnt vier keer per jaar. De drijvende…
Er gaat geen week voorbij zonder dat het woordje ‘data’ ergens op een redactie in Nederland valt. Maar wat moeten we precies met data…
Vroeger werden de plaatjes uit tijdschriften gescheurd voor een real life moodboard, tegenwoordig worden diezelfde soort moodboards samengesteld uit afbeeldingen op Pinterest. Als je…
Sinds vandaag heeft mediabedrijf Hearst Netherlands een nieuw bedrijfsonderdeel, namelijk HearstLab. Met het Lab worden jonge startups, geleid door vrouwen, gesteund met investeringen en…
Nederlandstalige publicaties die de positie, rechten of economische zelfstandigheid van vrouwen onder de aandacht brengen maken voortaan kans op een prijs van 25.000. Inschrijven…
Psychologie Magazine heeft op print weliswaar nog veel lezers, toch richt het merk zijn pijlen op een toekomst als dienstverlener. Er zijn testen, online…
Het papieren magazines wordt door een meerderheid van de jongeren gelezen, blijkt uit het Jongerenonderzoek 2019 van Mediatest en WayneParkerKent. Het gebruik van tijdschriften…
In een tijd dat de meeste tijdschriften hun oplages zien dalen en hun frequenties verlagen doet Flow – geheel in karakter – eigenwijs het…
Ouders van Nu lanceert een eigen kledingset voor pasgeboren baby’s. De basisset is zo ontwikkeld dat de items naadloos aansluiten op zowel de behoeftes…