Onderzoek van de Mediafederatie naar data-gedreven marketing

De Mediafederatie Academy doet een onderzoek onder haar leden naar hun data-gedreven marketing. Dit doen ze om een beter inzicht te krijgen in de digitale ambities van uitgevers.

Ben jij werkzaam als directielid, marketingmanager of marketeer en is jouw uitgeefmediabedrijf aangesloten bij GAU, GEU, Magazine Media Associatie, MVW of NDP Nieuwsmedia? Dan wordt jouw hulp gevraagd door de Mediafederatie Academy. De afgelopen jaren heeft de Mediafederatie verschillende bijeenkomsten georganiseerd over data-gedreven marketing. Bij de deelnemers constateerden ze een discrepantie tussen ambitie en het daarbij horende kennisniveau. Om het aanbod van de Mediafederatie Academy de komende tijd goed aan te laten sluiten bij de behoorlijk uiteenlopende kennis- en toepassingsniveaus van de medewerkers in de lidbedrijven, willen ze graag dat hun leden deze vragenlijst invullen.

Zo doe je mee

Het invullen van de vragenlijst neemt maximaal 7 minuten in beslag. Je doet mee door op deze link te klikken en vervolgens de vragen te beantwoorden. De resultaten worden geheel anoniem verwerkt. De dealine voor de vragenlijst is 6 november. Als dank voor het deelnemen aan de vragenlijst verloot de Mediafederatie cadeaubonnen.

Bladendokter verzorgt regelmatig trainingen in opdracht van de Mediafederatie over ontwikkelingen in het mediavak en data-gedreven marketing.

Op 12 oktober geeft Bladendokter een digitale training over data op de redactie. Inzicht in analyse, het succes van content en data gedreven werkwijze voor redacties.

0 replies on “Onderzoek van de Mediafederatie naar data-gedreven marketing”