Bright komt met print en een betaalmuur
byBright bestaat 20 jaar en dat viert het merk met de lancering van een magazine. Het jubileumnummer ligt vanaf februari in de winkels en…
Bright bestaat 20 jaar en dat viert het merk met de lancering van een magazine. Het jubileumnummer ligt vanaf februari in de winkels en…
Het magazine Flow heeft een nieuwe uitgever en werkt aan nieuwe plannen. Zoals een Engelstalige versie, die nu in 20 landen in de boekhandel…
Karin Schut is onderzoeker en heeft in opdracht van het Commissariaat voor de Media onderzoek gedaan naar het gedrag van Nederlandse jongeren in relatie…
Nederlandse adverteerders besteedden in 2023 minder reclamebudgetten aan magazines. Ook tv verdiende als kanaal minder advertentie-inkomsten. Terwijl de inkomsten voor dagbladen weer stabiel bleven…
Quest bestaat 20 jaar en viert het jubileum met een nieuwe strategie. Er komt een grotere focus op online en een paywall op Quest.nl….
Dit jaar staat in het teken staat van AI, dat concludeert Erwin Blom, iedere keer als hij terugkeert van de internationale Tech conferentie South…
Op 13 december 2023 verschijnt het 100ste nummer van &C. Het magazine dat Chantal Janzen 6 jaar geleden op de markt bracht. In deze…
De eerste LINDA. werd in september 2003 gelanceerd en het merk veroverde in een korte tijd een groot aandeel op de magazine markt. In…
Er staat uitgevers een spannende tijd te wachten. Het medialandschap is aan het verschuiven. De tijd dat je via social media zonder al te…
Het is inmiddels een jaar geleden dat de overname van New Skool media werd afgerond. CEO Erwin van Luit kijkt tevreden terug op de…
Jildou van der Bijl gaat LINDA. verlaten. Ruim 17 jaar lang was ze hoofdredacteur en creatief directeur van het merk. Onder leiding van Van…
DPG Media is druk met de ontwikkeling van een nieuwe commerciĆ«le strategie voor de zogeheten special interest merken. Dat zijn Ouders van NU, Autoweek,…