Training: LinkedIn voor redacties

LinkedIn training van Bladendokter

LinkedIn heeft heel veel nieuwe toepassingen gelanceerd, de afgelopen maanden. Het platform transformeert langzaam van digitale Rolodex naar volwaardig social platform vol relevante content en tools voor engagement. LinkedIn biedt redacties, uitgevers en bedrijven die actief zijn met content marketing steeds meer kanssen; meer bereik, betere engagement en employee advocacy.

Waarom een LinkedIn training?

Veel (media)merken zien traffic uit LinkedIn groeien. Zeker nu organisch bereik op andere platformen, zoals Facebook, steeds verder daalt. LinkedIn is een goede plek voor een (media)merk om zich inhoudelijk te manifesteren, om bereik te genereren en engagement te hebben met de achterban. Niet alleen voor het merk zelf, maar ook voor medewerkers, die als ‘brand ambassadors‘ een rol kunnen hebben in het vergroten van bereik en engagement. Ook het fenomeen employee advocacy krijgt aandacht in deze LinkedIn Training, dat gaat over het feit dat medewerkers als kanaal kunnen worden ingezet om de slagkracht van een organisatie op social media te vergroten.

Nieuwe features

LinkedIn heeft de afgelopen jaren een metamorphose ondergaan. Er zijn ontzettend veel features bijgekomen die redacties van media en in content marketing kunnen gebruiken. Bij de digitale training van Bladendokter, leer je in 3,5 uur het platform goed kennen en leer je er meer uit te halen voor jouw (media)merk. De training biedt veel handreikingen om als organisatie direct in te zetten in de dagelijkse praktijk.

Voor wie

Deze training wordt op dit moment alleen in company gegeven. Uitgevers, redacteuren, communicatiemedewerkers, online marketeers, content marketeers en HR-professionals kunnen zich inschrijven door hieronder het aanmeldformulier in te vullen. Dan nemen wij contact om op de mogelijkheden te bespreken. Op verzoek kunnen er interactieve elementen worden toegevoegd, zodat de training kan worden ingezet als teambuilding of virtueel uitje.

Inhoud van de training

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Nieuwe features voor Profiel en Pagina
  • Kansen voor merken via Pagina’s
  • Content optimaliseren
  • Het belang van hashtags
  • Sturen op meer Engagement
  • Employee Advocacy (medewerkers als kanaal)
  • Tools voor planning en samenwerking

Nodig voor de LinkedIn Training

Voor het volgen van de digitale training is een computer nodig. De training is digitaal en is te volgen via Zoom, Teams of Meet. Zorg ook dat je tijdens de training bij een LinkedIn account kan. De training duurt 3,5 uur en kan in overleg worden gepland in de ochtend, middag of avond.

  • Kosten: De training kost € 1.250,- per keer, per team (tot maximaal 20 deelnemers). Deelnemers krijgen achteraf een hand-out met de belangrijkste gegevens.

Inschrijven voor incompany LinkedIn Training